Βιβλιοθηκη

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Μονοπρακτο . Το βαγονι .

3 ανθρωποι σε ενα βαγονι τρενου.
Λιζα : αυτο το τρενο που παει;

Καλογρια. Ειναι το τρενο του Αραπη , ετσι γραφει το εισητηριο. Θα επισκευτουμε καποιο Αγιο Ταφο. Να προσκυνησουμε.  Μετραει το κομποσκινι της .
Αντρας. Εδω οποιος μπει δεν ξαναβγαινει. Ολοι θα προσκυνησουμε τον αραπη.
Γυναικα. Γιατι;
Αντρας: ετσι διαβασα στο intermet

Γυναικα: μα εμενα μου στειλανε το εισητηριο οτι κερδισα ενα ταξιδι να δω το τοτεμ.
Αντρας : του αραπη το τοτεμ; Εγω μπηκα απο το internet. Διαβασα οτι οποιος μπει δεν μπορει να ξαναβγει και δεν το πιστεψα , να ομως που βρεθηκα εδω
Καλογρια : ηθελα να γινω στριπτιτζου.
Αντρας : πρεπει να βρουμε τροπο να φυγουμε απο εδω.
Αν μπορουσαμε να περασουμε στα αλα βαγονια. Δοκιμαζει την πορτα. Ειναι κλιδωμενη.
Καλογρια : θελω να κανω στριπτιζ οταν με πιανει πανικος, αυτο παθαινω
Γυναικα: τα παραθυρα ειναι ψευτικα.
Δεν γινεται τιποτα , αν ερθει ο αραπης ;
Αντρας: ας τολμηση και θα δεις.
Καλογρια: ας ερθει ο αραψ λοιπον, και ας μαρτυρισω εγω για ολους.
Αντρας: σκασε και συ δαιμονισμενη.
Πως μας εκλεισε εδω; θα φαει βρομοξυλο.
Καλογρια: βλεπω αγγελο στον ουρανο!!!
Αντρας: βουλωσε το ειπα.
Καλογρια: τωρα ηγγικε η ωρα να βγαλω τα ηματια μου και να σταθω ολογυμνη μπροστα σας. Βγαλτε τα μαστιγια σας να μαστιγωσετε το κορμι μου
Αντρας: αναθεμα σε βουρλισμενη.
Γυναικα: μουτζουρωνει το προσωπο της περνοντας φουμο απο μια μαυρη επιφανεια στο παραθυρο. Εγω ειμαι ο αραπης.
Ησυχια . την κοιτανε.
Αντρας: πηγαινει παλι στην πορτα , την ανοιγει. Δεν ηταν κλειδωμενη, ειχα ξεχασει να γυρισω το πομολο.
Γυναικα: φτασαμε στο τοτεμ;
Αντρας: πουθενα δεν φτασαμε
Ειναι ενα παλιο βαγονι στο αμαξοστασιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου