Βιβλιοθηκη

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Μονοπρακτα Παλουκια

Τα μονοπρακτα μου ,δεν αρεσουν σε κανενα. Αντι να τα κανω λοιπον καλυτερα. Θα κανω το αντιθετο

Το σκηνικο εχει παλουκια . Η σκηνογραφια παλουκια
Ενα ζευγαρι μπαινει.
Κοπελα. Επιτελους να ξεκουραστουμε στο σπιτακι μας.
Αντρας. Ναι εξω τα βρηκαμε ολα παλουκια.
Κ. Εγω βλεπω τον κοσμο εξω που κυκλοφοραει γυμνος και τον ζηλευω. Εμεις γιατι φοραμε ρουχα οταν βγαινουμε εξω.
Α. Ε ετσι συνηθισαμε απο εκει που ηρθαμε. Ολοι φοραγανε ρουχα.
Κ. Τωρα εδω και εμεις πρεπει να συνηθισουμε να βγαινουμε γυμνοι . Εγω εχω ζηλεψει.
Α. Και τοσα ρουχα που φεραμε μαζι μας ;;
Κ. Θα τα φοραμε στο κρεβατι βρε κουτο.
Α. Εγω δεν μπορω εξω ειναι γεματος ο κοσμος με παλουκια.
Κ. Θα τα συνηθισουμε και αυτα. Να εγω πριν στις αρχες , τα μπουτια μου ηταν γεματα μελανιες ενω κοιτα τα τωρα ουτε μια μελανια
Χτυπαει η πορτα
Κ. Περαστε
Μπαινει μια γυναικα
Γ. Σας εφερα τυρι.
Κ. Μας εχετε υποχρεωσει. Καθε μερα μας φαιρνετε τυρι.
Γ. Ειναι το εθυμο. Πως σας φαινεται εδω στα Παλουκια
Α. Λιγο αβολα  ειναι περα απο τις συνηθειες μας. Απο τον τροπο που εχουμε μαθει να ζουμε, σε λιγες μερες τελειωνουμε το εργο που εχουμε αναλαβει, ξερετε την κατασκευη του μεγαλου παλουκιου στην κεντρικη σας πλατεια  , και ετσι θα γυρισουμε στις παλιες μας αυνηθειες.
Γ. Ναι το ειδα , ειχα παει γυμνη σημερα και το ειδα. Τι μεγαλο , τι χοντρο, υπεροχα , μπραβο σας. Ειναι τιμη μας που σας φιλοξενουμε στα παλουκια μας.
Κ. Εμενα παλι μου αρεσουν τα παλουκια θα ηθελα να μεινω για παντα εδω. Παλουκια, να τρωω τυρι,
Γ. Μα το τρωτε το τυρι;
Κ. Μα ναι.
Γ. Μα το τυρι ειναι για να τριβετε τα μπουτια σας. Ελατε βγαλτε τα ρουχα σας και οι δυο να σας τριψω τα μπουτια σας με τυρι να σας μαθω. Αλοιως θα γεμισεται μελανιες εδω στα παλουκια.
Κ. Α εγω πια δεν χρειαζουμε τυρι κοιταχτε τα μπουτια μου, κοιταχτε με και απο πισω, ουτε μια μελανια. Συνηθισα.
Γ. Γυρναει προς τον αντρα ελατε γδυθειτε να σας τριψω εσας με το τυρι.
Α. Ω οχι παρακαλω θα τρυφτω αργοτερα μονος μου.
Γ . καλα οπως νομιζετε. Τωρα να σας αφησω. Φευγει. Καπως παρεξηγενη.
Κ. Ελα παμε μεσα να σε τριψω με τυρι να βγουμε γυμνοι και εμεις στα παλουκια οπως ολοι οι ανθρωποι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου