Βιβλιοθηκη

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Μονοπρακτο Μπουρδελο

Το δωματιο ειναι τυλιγμενο στα κοκκινα , με κοκκινο φως. Δυο αντρες καθονται αντικριστα στις καρεκλες . Στη μεση  ο καναπες. 1 Αργει η κοπελα
2 Θα πας εσυ πρωτος; εχεις ξαναπαει μαζι της;
1 Οχι πρωτη φορα ερχουμε εδω. Εσυ ;
2 Εγω ερχομε συχνα μου αρεσει . Την εχεις δει;
1. Οχι ειναι ωραια;
2. Παρα πολυ θα την ηθελα για γυναικα μου, αλα ,
1 Α τοσο ωραια λοιπον! Εγω δεν την ξερω . Ειδα το κοκκινο φως που καθρευτιζοτανε στη λιμνη. Μενω ακριβως απεναντι.
Παρουσιαζεται η κοπελα με ενα διαφανο νυχτικο.
Κ . Θα με βοηθησετε να φορτωσουμε στη βαρκα το πτωμα που ειναι στο κρεβατι , και να το εξαφανισουμε στη λιμνη ;
1 Τον σκοτωσατε ;
2  Με μαχαιρι ;
Κ . Τι σας νοιαζει , θελω μονο να τον ξεφορτωθουμε.
2 . Αν σας βοηθησω θελω να μου υποσχεθητε οτι θα με παντρευτητε.
Κ . Δεν ειναι η ωρα για υποσχεσεις . Θα κανετε και οι δυο οτι σας λεω.
1 . Εχετε σκοτωσει και αλους.
Κ. Κανω αυτο που μου αρεσει. Εσυ μονο θα υπακους
Κ . Καθεται στον καναπε. Η λιμνη εχει πολυ πυκνες καλαμιες . Κανενας δεν θα ψαξει ποτε εκει μεσα. Αλωστε τα κορακια καθαριζουνε τα παντα. Σε λιγες ωρες
1 . Κοιταζοντας απο τη μισανοιχτη πορτα της κρεβατοκαμαρας. Ειναι δεμενος φυμωμενος με ενα μαχαιρι στην πλατη επανω στο κρεβατι.
2. Γωνατιζει μπροστα της. Θελω να με παντρευτης.
Κ . Συρε το πτωμα μες τη βαρκα και ξεφορτωσετο στις καλαμιες . Πηγαινε .
2. Ενταξει . γυρναει στον αλον αν θες εσυ πηγαινε μαζι της.
1 .Μη με αφησεις μονο μου με αυτη την πουτανα.
2. Δεν φταιει η Ζωη , Ο χρονος φταιει.
1 . καθεται διπλα στην κοπελα. Ζωη σε λενε ; ωραιο ονομα.
1. Συκωνεται παλι ορθιος και αυτον γιατι τον σκοτωσες.
Κ. Εκεινος το ζητησε.
Απο την πορτα της κρεβατοκαμαρας βγαινει αυτος που θεωρουσανε πτωμα. Εχασα το ρολοι μου.
Κ. Επανω στο κομοδινο ειναι διπλα στο κρεβατι .
2. Βλεπεις ο χρονος φταιει. Εχασε το χρονομετρο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου