Βιβλιοθηκη

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Βακιρτζης Γιαννης βιογραφικο

Μικρα θεατρικα μονοπρακτα
Ειμαι επιτιμο μελος της πανελληνιας εταιρειας γραμματων και τεχνων και του συλλογου Ελληνων λογοτεχνων, απο οπου εχω παρει βραβειο . 

Οταν ειμουνα μικρος ζωγραφιζα εικονες απο την Πολη μου , και με αγαπουσαν ολοι.
Οταν μεγαλωσα ζωγραφισα γυναικες και με μισησαν ολοι οι καθως πρεπει αντρες.

Η αληθεια μα την αληθεια ειναι οτι ειμαι υπερασπιστης των ανθρωπινων δικαιωματων. Με καθε τροπο ειτε με χιουμορ ειτε με σοβαροτητα .


Μισω τον αφεντη το ιδιο οσο μισω και τον δουλο 
Ο αφεντης τον κανει δουλο , αλα και ο δουλος τον κανει αφεντη.
Γεννηθηκα στον Πειραια 1957 εκανα σπουδες στη μουσικη και αρχιτεκτονικη χωρου .σπουδασα ζωγραφικη στην ΑΣΚΤ με δασκαλους Γ.Μαυροϊδη και Π.Τετση . Στην Γαλλια Kessar και Arman . Εχω κανει πολλες εκθεσεις στην Ελλαδα και κυριως στο εξωτερικο οπου ειχα βραβεια και διακρισεις . Πολλες φορες εγιναν προσπαθειες εναντιων μου να εξαφανιστω απο το χωρο της τεχνης αλλα ως επταψυχος γατος εξακολουθω να υπαρχω εγω

.Βιογραφικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου